Klachtenregeling


HEBT U EEN KLACHT?

Klachten zijn er om opgelost te worden. Wij doen dat natuurlijk liefst in rechtstreeks overleg met u. 

Ga met ons in gesprek
Bent u niet tevreden over de behandeling die u op onze praktijk hebt gehad? Of hebt u een klacht over een rekening? Vanzelfsprekend vinden wij dat vervelend. Als u uw bezwaar aan ons voorlegt, zoeken wij met u naar een redelijke oplossing. 

Advies bij TIP
Wilt u onafhankelijk advies over uw klacht? U kunt hiervoor contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP): 00900 20 25 012. Met de informatie die u van de TIP-medewerker krijgt, kunt u daarna weer met ons in gesprek. 

Klacht indienen bij KNMT
Komen wij er toch samen niet uit, dan kunt u een klacht indienen bij het KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde). Daarvoor moet u dit online formulier invullen. Belangrijk om vooraf te weten: Tandartspraktijk Tillema is aangesloten bij de KNMT-klachtenregeling. Nadat u uw bezwaar heeft ingestuurd, neemt een klachtenfunctionaris van de KNMT contact op met u en ons om te bemiddelen. 

Zorgt de hulp van de klachtenfunctionaris niet tot oplossing van uw probleem, dan kunt u uw klacht tenslotte nog laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze doet een bindende uitspraak over de klacht.